Tuesday, February 22, 2011

HERBA PULIHDARA

pil herba pulihadara  merupakan ramuan herba tradisi masyarakat jawa.
Fungsi utama pil herba ini adalah untuk menjaga, merapatkan organ intim wanita serta mengurangkan air di dalam faraj dan mengurangkan keputihan .
pil herba ini sngat sesuai digunakan untuk wanita yang telah berkahwin yang ingin sentiasa bagaikan anak dara walaupun telah lama berumahtangga

ramuan utama :
-daun simbukat  *menyerap air berlebihan didalam badan*
-daun legundi     *merapatkan organ intim wanita *
-kunyit              *sebagai bahan antiseptik ; merawat luka-luka dalaman*

pil herba ini juga sangat terbukti mujarab untuk merawat maslah keputihan

tiada kesan sampingan
bahan adalah 100% daipada herba
herba dikisar halus dan dimasukan kedalam kapsul * mudah dimakan*
kesan boleh dilihat dalam masa 2 hari sahaja

suami pasti teruja kerana si isteri bagaikan kembali menjadi anak dara..




harga : Rm15 sahaja
*1 peket 40 biji*

peringatan : ibu hamil serta yang menyusukan anak dilarang mengambil pil herba ini kerana akan menyulitkan proses bersalin dan air susu akan kering bagi mereka yang menyusukan bayi..

9 comments:

PReDicToR said...

tgk kapsul besar camni...rase seram plak...

kakchik@ella said...

tak makan jamu, makan vitamin je. hihi ..

Nora Shahaira said...

macam best..akak nora suka ramuan dia..tp tgh susukan anak kecik..ala..

Anonymous said...

tu barun tgok seram..blum mkn lg tuhh!!!...nampak jer beso sbb amik gambar dekat

puanbee said...

masuk kunyit yer bagus tu :)

si dara said...

kak nora sy pun susukan anak tp alhamduliullah wat masa nie tkder aper2 kesan pd anak...

yg penting mkn kene ikut aturan,..jgn terlebih mkn lak..nanti bdn akak jd panas...

si dara said...

puanbee : kunyit tu sebenarnya baik utk kesihatan dlmanan..tmbahan pulak kalau kita yg bersalin operate..memn sesuai
satu lg petua kalau nk betui2 luka dlaman tu sihat atau cepat sembuh...minum air manjakani..wpun pahit tp kesan nyer amat baik

kalau luka diluar..cuma hancurkan manjakani tu kemudian sapu..

nie antara petua ayah sidara

si dara said...

pil ni jugak org tk kawen pun bleh mkn..

nanti sidara akan tunjukkn satu produk lain khas utk lelaki..ubat tu nama nyer tongkat ali..semua org memang sudah sedia maklum kan dgn ubat nie..

tp aper yg istimewa ialah ubat tongkat ali nie 100% dan tiada campuran bahan2 lain..memang tulen

si dara said...

pd sesiapa yg nk cuba..boleh..percubaan pertama sidara akan bg satu paket free..utk cubaan.

utk penghantaran puan2 akak2..adik2 bleh tinggalkan alamat yg betul..nama..dan no telefon utk memudahkan urusan..mungkin penghantaran amik masa dlm seminggu sbb sidara berada di perak.
jgn segan2 msg or contact sidara
0196067456/0126091231